Spinach dip



Dit receptje heb ik gekregen van een paar vrienden toen ik een jaartje in de US woonde. Spinach dip of spinazie dip was daar heel populair. Je eet het met een stokbroodje.
Ik vind het een leuk alternatief voor stokbrood met kruidenboter. Het is ook net iets gezonder vanwege de spinazie!

Wat heb je nodig?
150 gram bevroren spinazie (gewoon, niet met crème)
½ eetlepel tuinkruidenbouillon poeder
1 klein bakje zure room

Hoe maak je het?
Verwarm de deelblokjes spinazie tot ze gaar zijn. Zeef de spinazie net zolang er geen vocht meer uitkomt. Doe de spinazie vervolgens in een kommetje en meng de poeder en de zure room erdoorheen. Laat het vervolgens 2 uur in de koelkast opstijven.
Serveer met stokbrood ( je kunt je broodje erin dippen).

Eet smakelijk!

Reacties

  1. Dat is wel een lekker, gezond alternatief inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jammie dit lijkt me lekker heb toevallig alles in huis ga het zeker proberen van de week

    XOXO

    http://blondefashiontale.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat jullie het lekker lijkt! Het is super easy te maken dus eet smakelijk haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt heerlijk en ook nog eens gezond!!
    Plus zoals ik net las in je nieuwe update ook nog eens goed voor de huid, zeker proberen dus =D

    X Denise

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts